Jak zhubnout 5 kilo za dva týdny: Khloé Kardashian stačilo vyřadit tuto skupinu potravin

12. Ledna 2017
„Pokud máte chutě, neměli byste se tím stresovat – jde o střídmost.“
Zdroj Thesoletruth.com
Nejmladší z Kardashianovic sester se nedávno spojila s výživovým poradcem a rozhoupala se k revoluci ve svém jídelníčku. Doporučil jí ho osobní trenér Gunnar Peterson. A za svou blahosklonnost musel být štědře odměněn. Své klientce pomohl zhubnout způsobem, po kterém touží každá žena – rychle a bez hladovění.

Khloé s Gunnarem Petersonem spolupracuje už rok a půl. A na jejím těle i vizáži je to znát – září na sto honů. Tvrdě posiluje, skáče přes švihadlo a potí toxiny v sauně.

Nyní se spojila s nutričtním poradcem, který jí překopal jídelníček. Společně postupovali krůček po krůčku – zmizely sladké limonády a nahradily je zdravé svačiny.

„Jsem schopná sníst všechno, takže mám v lednici vždy nakrájené ovoce a zeleninu, protože bych mohla svačit celý den. Mám ráda, když jsou věci připravené, jinak sáhnu po pytlíku chipsů,“ řekla časopisu Health.

8 delikátních drinků, které rozpouští tuky v těle

Když „to“ na ni večer přijde, slupne ovoce či zeleninu se zdravým dipem. Anebo oblíbený hummus s okurkou a jicamou.

Nejpoutavější změnou v jídelníčku je ale vynechání mléčných výrobků. Ne kompletně, Khloé ovšem vyzkoušela experiment nesníst takový produkt pár týdnů. Výsledek? Velice příjemný!

„Vynechala jsem mléčné výrobky na dva týdny a shodila jsem pět kilo,“ pochlubila se. „Nyní piju jen mandlové mléko. Pořád zbožňuju sýr, což je těžké, ale pokud chci shodit rychle, s vynecháním mléčných produktů to jde dobře.“

Khloé Kardashian na sobě tvrdě maká.
Shape.com

Přečtěte si také, co jedna z nejstřeženějších žen současnosti snídá a obědvá i jak zápasí s chutěmi:

Co si dopřává k snídani a k obědu

„Miluju vaření. Ráda připravuju palačinky a podobné věci, ale ne každý den. Moje snídaně jsou rutinní, nejsem snídaňový typ, musím se v tom trénovat. Baví mě dělat proteinové koktejly – ve formě smoothie, ne prášku. Míchám bobule, banán a mandlové máslo.“

„K obědu si dávám vždycky salát. V naší show [Keeping Up with the Kardashians] nevidíte nic než to, že jíme saláty.“

Co si připravuje k večeři

„Jsem posedlá [fazolkami] edamame, což asi zní šíleně, ale mají 15 gramů bílkovin na jednu porci, takže je míchám s rýží. Někdy je vyměním za hrachové lusky. Připravuju si arménskou rýži s kuřecím vývarem, která je silnější. Je to opravdová pochoutka.“

37 excelentních zdrojů bílkovin, které nejsou maso

Čím se stravuje v závislosti na tom, jak funguje její tělo

„Moje tělo moc dobře nezpracovává sacharidy po třetí odpolední. Kim [Kardashian] může sníst všechno, a za to ji nesnáším. Výživový poradce řekl něco ve smyslu ,Kim má tělo jako Ferrari a ty jako Honda‘. Tak jsem se naučila nejíst sacharidy po druhé odpolední. Můžu si dát sladké brambory nebo rýži, ale ne jiné sacharidy.“

Jak se vypořádává s chutěmi

„Kdykoliv jdu k někomu na návštěvu, nikdo mě nezastaví. Ale věřím tomu, že pokud máte chutě, neměli byste se tím stresovat – jde o střídmost. Pokud prahnu po kousku koláče, dám si kousek koláče. Další den cvičím tvrději, ale neomezuju se.

„Všechno je o střídmosti. [Sestra] Kourtney mi nabízí bezlepkové Oreo, ale to je kruté. Když mám chuť na Oreo, musí to být skutečné Oreo.“

Zdroj: Health

Diskuze

Reklama