Nový hit v hubnutí: Pomerančovo-vajíčková dieta vám pomůže zatočit s přebytečnými kily a zároveň se zbavíte toxinů

26. Září 2018
Redakce Lifee.cz
Pomerančovo-vajíčková dieta vás ohromí účinkem.
Zdroj Pixabay
Témata: dieta , vejce , pomeranč , nadváha
Už jste slyšeli o nové dietě, díky které hubnou celebrity i obyčejní smrtelníci po celém světě? Říká se jí také monoproteinová, a pokud ji budete svědomitě dodržovat, zhubnout můžete až jeden kilogram denně.

Kdo by neměl rád pomeranč a vajíčka? To je velká výhoda této diety, při které se tyto dvě potraviny jí ve velkém množství. Nemyslete si ale, že se takto můžete stravovat měsíc a zhubnout tak třicet kilo. Monoproteinová dieta se zpravidla drží týden, nic se totiž nemá přehánět.

Proč vajíčka a pomeranče?

Vajíčka jsou bohatým zdrojem vitaminů, bílkovin, navíc jsou nízkokalorická. Co se týče pomerančů, poskytují nejen osvěžení, ale i vlákninu a pomáhají nám zbavovat se toxinů z těla.

Dostatek tekutin

Během této diety je důležité pít dostatek tekutin, a to minimálně dva litry denně. Nejlépe uděláte, když budete pít čistou vodu, případně zelený čaj, kterým zaženete ranní únavu.

6 překvapivých benefitů kvalitního spánku, které ocení dietářky i ti, co jsou často nemocní

Týdenní jídelníček

Pondělí

Snídaně: půlka pomeranče a 2 vajíčka natvrdo

Oběd: pomeranč, zeleninový salát s bylinkami a dušená kuřecí prsa

Večeře: kuřecí prsa, 2 vajíčka natvrdo, grep

Úterý

Snídaně: polovina pomeranče a 2 vajíčka natvrdo

Oběd: zeleninový salát s bylinkami a dušená kuřecí prsa

Večeře: 2 vajíčka natvrdo, grep, zeleninový salát s bylinkami a toast

Středa

Snídaně: polovina pomeranče a 2 vajíčka natvrdo

Oběd: toast, 1 rajče, 50 gramů sýra s nízkým obsahem tuku plus čerstvá okurka

Večeře: 150 gramů uvařených kuřecích prsou, 2 uvařená vajíčka a grep

Čtvrtek:

Snídaně: polovina pomeranče a 2 vajíčka natvrdo

Oběd: 200 gramů tvarohu a 200 gramů vařené zeleniny

Večeře: 200 gramů zeleninového salátu, 150 gramů kuřecích prsou, 2 uvařená vajíčka

Pátek:

Snídaně: polovina pomeranče a 2 vajíčka natvrdo

Oběd: 2 vajíčka natvrdo a vařenou zeleninu v libovolném množství

Večeře: 150 gramů ryby, např. lososa, pomeranč, 150 gramů zeleninového salátu

Sobota:

Snídaně: polovina pomeranče, 2 vajíčka natvrdo

Oběd: pomeranč, 150 gramů kuřecího masa, 3 rajčata

Večeře: 200 gramů zeleninového salátu a 150 gramů kuřecích prsou

Neděle:

Snídaně: polovina pomeranče a 2 vajíčka natvrdo

Oběd: 150 gramů kuřecích prsou a zeleninový salát

Večeře: zeleninový salát, grep a 1 uvařené vajíčko

Nezapomínejte, že dietu takového typu byste měli dodržovat maximálně týden. Pitný režim je v tomto případě velmi důležitý, jakož i čerstvost a pestrost zeleniny. Výsledky diety vás jistě potěší už po prvním týdnu a vy si ji jednou za čas rádi zopakujete.

Diskuze

Reklama