Zelený ječmen: Před zimou posílí imunitu, na chuť si však musíte zvyknout

10. Listopadu 2018
Redakce Lifee.cz
Obsahuje celou škálu vitaminů, minerálů a stopových prvků v organické formě.
Zdroj pinterest
Témata: ječmen , zdraví , imunita , zima , nemoci
Chcete se vyhnout rýmě a nachlazení, které jsou již tradičně spjaty se změnou ročního období? Připravte svůj organismus na boj, a to díky zeleným potravinám. Jedním ze zázraků je ječmen.

Na jeho chuť si však budete muset zvyknout. Někomu připomíná zeleninový džus, jinému trávu a některým dokonce smetanu. Dá se ale říci, že čím hořčejší chuť nápoje je, tím více je v něm vitaminů. Nejčastěji se konzumuje v prášku, který zalijete vodou. Pokud vám ani po delší době nápoj nezachutná a jazyk se vám bude s každým lokem rolovat, zkuste ho zředit se 100% džusem. Ten ale dolijte až poté, co ječmen promícháte s vodou.

Kombinací všech blahodárných látek, které ječmen obsahuje (antioxidanty, vitaminy, minerály, enzymy) podporuje obranyschopnost a vy se tak nepřidáte k zástupu smrkajících lidí ve frontě do lékárny.

Zázračné konopí: Olej s protizánětlivými účinky, mast léčící ekzém nebo zdravá čokoláda


Jedním z vitaminů je vitamin A, který přispívá k celistvosti povrchu sliznice všude po těle. Trávicí trakt, dýchací cesty – zde sliznice působí jako přirozená barikáda na bacily, a pokud je její celistvost narušena, choroba je za dveřmi.

Imunitní systém podporuje vitamin C, který má starosti tvorbu kolagenu. Tento protein zabraňuje šíření infekce.

Proti autoimunitním onemocněním vás ochrání vitamin D, který se po příchodu do těla promění na steroidní hormon. Mimo to, „déčko“ udržuje ve vašem těle vápník a je nenahraditelný při růstu a úbytku kostní hmoty.

Mladý ječmen pijte pravidelně, jen tak se vám podaří se účinně bránit před zákeřnými bacily. Prášek zalívejte vlažnou vodou, při teplotě nad 48 stupňů se zdravé látky rozpouštějí. Je vhodné jej konzumovat nalačno ráno, stejně tak jako večer před spaním. Uvidíte, jak se vám bude krásně usínat.

Diskuze

Reklama