7 věcí, kterými v obchodě prudíte prodavače

Baví vás nakupování? Tak si ho zbytečně nekomplikujte.
Zdroj: Businessinsider.com

Zákazníci se v obchodech často chovají způsobem, který prodavači dokážou tolerovat jen s přivřením obou očí a skřípěním všech zubů. Jaké nešvary jsou nejčastější?

Barbara Lorenzová
Barbara Lorenzová 28. 06. 2016 14:36

I zásada „náš zákazník, náš pán“ má své hranice. Server Business Insider nedávno zveřejnil 7 věcí, jež většinu prodavačů spolehlivě vyvedou z míry. Pakliže tedy rádi nakupujete v klidu a nechcete nikoho zbytečně provokovat, v žádném případě…

1) Nezpochybňujte tvrzení, že nějaký konkrétní produkt je vyprodaný – věřte nebo ne, ale obchodník nemá žádný důvod si vymýšlet. Chce totiž vydělat.

2) Nekupujte nic, o čem dobře víte, že to s největší pravděpodobností později půjdete vrátit – pokud si nejste úplně jisti tím, že po daném předmětu skutečně toužíte, nejprve si to v klidu promyslete.

3) Nepřerušujte prodavače, kteří se právě věnují jiným zákazníkům.

Mibusinessmag.com

4) Nechoďte do obchodů pět minut před koncem zavírací doby – zejména pokud je vám jasné, že si budete vybírat mnohem delší dobu. I prodavači mají rodiny, za kterými spěchají.

5) Nestřídejte zbytečně prodavače. Pokud se vám jeden věnuje, ale transakci dokončíte s jiným, toho prvního tím připravíte o provizi.

6) Netelefonujte ani neposílejte SMS, řešíte-li právě něco s prodavačem.

7) Nedávejte zboží na místa, kde nemá vůbec co dělat – nikomu nevadí, když si nákup na poslední chvíli rozmyslíte, ale můžete přece nechtěný výrobek vrátit tam, kam patří.

Zaujal vás tento článek? Pokračujte tímto:

Zdroj: Business Insider

Vendula Pizingerová promluvila o těhotenství ve 48 letech: Lidé mi přáli postižené dítě a smrt

Vendula Pizingerová promluvila o těhotenství ve 48 letech: Lidé mi přáli postižené dítě a smrt

Související články

Další články