72 % žen si sex OPRAVDU užije jen pod touto podmínkou, odhalila studie

10. Listopadu 2017
Průnik? Ten je v oblasti sexuálního potěšení žen druhořadý.
Zdroj Pixabay.com
Témata: Sex , orgasmus , vztahy , psychologie
„Sex“ jako pojem zaštiťuje mnoho podob intimního setkání v posteli. Už dávno neplatí, že se jeho definice naplňuje až s momentem, kdy dojde k pohlavnímu styku – v širším kontextu sem můžeme zařadit orální uspokojování i jiné formy fyzické blízkosti. A jak ukázal nedávný průzkum, ty jsou pro ženy klíčové, pokud jde o sexuální potěšení.

Celých 72,6 % z počtu 1 055 žen mezi 18 a 94 lety v online průzkumu uvedlo, že jejich požitek ze sexu ovlivňuje to, zdali se jim dostane stimulace klitorisu.

Konkrétně pak 36,6 % by bez dráždění Venušina pahorku vůbec nedosáhlo orgasmu. Dalších 36 % to jako podmínku neuvedlo, na celkové potěšení to ale mělo vliv. Pouhých 18,4 % dotazovaných žen dokázalo vyvrcholit s pouhým proniknutím.

Klitorální stimulace patří k součástem předehry. Delší sex ale paradoxně upřednostnila méně než jedna z pěti žen. Aby to bylo ještě komplikovanější, předehru a její formy řadily ženy i přesto vysoko.

Většina z nich uvedla, že intenzitu orgasmu ovlivňuje to, zdali partner věnuje nějaký čas budování atmosféry a vzrušení. Velký význam přisuzovaly i emocionálnímu spojení. A tomu, zdali partner ví, co jim dělá dobře.

Experti rovněž zjistili, jaký způsob klitorální stimulace na ženy platí.
Pixabay.com

Výzkumníci ale nechali svou zvědavost popojít ještě dál a zkoumali konkrétní přání žen v oblasti klitorální stimulace. Nejvíce z nich (81,7 %) upřednostnilo rytmické dráždění, 78,3 % krouživé pohyby, 76 % různé formy stimulace, 75,8 % střídání více a méně intenzivních doteků a 73,6 % zpomalování pro delší potěšení.

Pokud váš partner stále nepochopil, jak je pro vaši sexuální spokojenost Venušin pahorek důležitý, připomeňte mu studii publikovanou na webu Archives of Sexual Behavior. Podle ní dosahují lesbické ženy (86 %) orgasmu častěji než heterosexuální (65 %).

Zdroj: Journal of Sex & Marital Therapy

Diskuze

Reklama