Podle všeho existuje něco jako „super orgasmus“

14. Dubna 2017
Některé ženy dokážou vyvrcholit stokrát za sebou. Jak to dokázaly?
Zdroj Bustle.com
Orgasmus – to je stav nepopsatelný. Jistě, lze k němu připojit slova jako „vrchol blaha“ či „emoční a fyzická extáze“. Jeho podstatu jde vystihnout ale jen těžko. A co teprve stonásobný orgasmus!

Četli jste správně. Vyvrcholit stokrát po sobě opravdu jde. Vědci pro to mají i své označení – „super orgasmus“.

Stejnojmenný pořad odvysílala stanice Channel 4. Výzkumníci v něm sledovali mozkovou aktivitu pěti různých žen.

Mezi těmi schopnými „super orgasmu“ našli tři souvislosti – byly uvolněné a bez zábran, věnovaly se intenzivně józe a s partnerem je spojovalo silné emocionální pouto.

Deník The Sun upozornil ještě na jeden faktor. „Ty se schopností zažít super orgasmus mají typicky zvýšený průtok krve v oblasti genitálií v porovnání s ženami zažívajícími jednoduchý orgasmus.“

Vliv na super orgasmus mají i tzv. alfa vlny. A tedy naše geny.
Healthista.com

Podle listu má na tento extrémně intenzivní sexuální prožitek vliv také biologie. Konkrétně tzv. alfa mozkové vlny.

Když mozek pracuje, vysílá do těla signály. Tyto signály – mozkové vlny – se různí. Existuje pět základních druhů.

Alfa mozkové vlny se spojují s uvolněným stavem vědomí. Jejich majitelé často vyzařují klid. Mají rozvinutou představivost i tvořivost. Umí se rovněž dobře koncentrovat.

A právě „ženy zažívající super orgasmus mají vysoké hladiny alfa vln skrz masturbaci – což znamená, že jsou uvolněné během celého zážitku,“ upřesnil deník.

Toužíte-li se superorgasmickému prožitku přiblížit, vědci vzkazují: masturbujte.
Independent.co.uk

Poručit své mysli, aby se ve prospěch násobného orgasmu srovnala, ale dost dobře nejde. Tento sexuální prožitek nelze naplánovat. Ani ho dosáhnout dodržováním pravidel či doporučení.

To nejlepší, co pro své sexuální zážitky můžete udělat, je naslouchat intuici a přirozenosti, milovat svého partnera a sex si užívat. Všechno ostatní přijde samo.

Zdroj: Hello Giggles

Diskuze

Reklama