5 triků, jak rychle a efektivně zhubnout do plavek

26. Června 2018
Lenka Šebestová
Plavková sezona je tu!
Zdroj Pixabay
Plavková sezóna je tu, a proto by všechny dívky měly se svojí postavičkou něco dělat. Je ale těžké předstírat, že cvičíte odjakživa, když jste naposledy běhala před deseti lety a ještě k tomu je to na vás znát. Máme pro vás 5 triků, jak shodit hodně kil za krátký čas.

1. Jezte pravidelně

Pokud chcete skutečně zhubnout a postavu si udržet, je skutečně podstatné jíst pravidelně. I když máte volno, přivstaňte si, jelikož když si tělo během pracovního týdne zvykne na režim, není dobré ho zase rozhasit. Snídaně, oběd a večeře nemusí být hory jídla, ale malé porce. Mezi hlavními chody si přes den dávejte svačiny v podobě ovoce a zeleniny.

2. Ranní ptáče dál doskáče

Není nic lepšího, než se ráno nastartovat nejen dobrou snídaní, ale i krátkou rozcvičkou. Ta vás tak nabije, že přes den budete přímo sršet energií. A pamatujte, tělo si zvykne na všechno, takže od teď už se budete hýbat každé ráno. Kdo neholduje divokému pohybu, může zvolit jógu. Kdo naopak potřebuje vybít příliš přebytečné energie, zvolí pro změnu jogging.

3. Hýbejte se, i když nemusíte

Pokud máte přes den hodně pracovního „běhání“, vezměte to doslova. Jezdíte metrem? Vyběhněte si jen tak eskalátory. Máte chuť na kávu? Doběhnete si pro ni. Rozproudí se vám krev a lenost záhy ustoupí.

50 fotek opuštěných olympijských sportovišť z celého světa

4. Spěte tak akorát

Doporučená doba spánku je 6–8 hodin. Víme, že únava z práce mnohdy člověka zmůže, ale zkuste dodržet počet hodin spánku v normálu. Věřte, že když budete spát jeden den čtyři a druhý den sedmnáct hodin, budete se cítit mátožně a v práci moc věcí nezvládnete. Efektivita bude s nedostačujícím nebo přílišným spánkem ta tam.

5. Postavička jako ze žurnálu

Dbejte všech předchozích čtyř rad a uvidíte, že vaše postava se minimálně zpevní. Jasně. Pokud jste deset let necvičili, těžko budete mít po týdnu břišáky, ale znatelný rozdíl to být může, pokud se budete snažit. Není od věci vypít denně 1,5–2 litry vody a omezit pití kávy, která pro tělo není příliš zdravá.


 

Diskuze

Reklama