Chybí vám po ránu energie? Změňte to v pěti krocích

10. Července 2018
Veronika Hándlová
Změňte své ranní zlozvyky a budete celý den jen překypovat energií.
Zdroj Pixabay.com
Znáte tu situaci, kdy se po ránu nemůžete vykopat z postele ani přes usilovné zvonění budíku? Na snídani vám většinou nezbývá dostatek času. Po usednutí na kancelářskou židli se vám vaše ospalost kvapem vrátí a práce vám nejde od ruky. Změňte své ranní zlozvyky a budete celý den jen překypovat energií.
Reklama

1. Motivace

Najděte si skutečně dobrou motivaci pro ranní vstávání. Jóga za úsvitu, lahodná snídaně z čerstvých jahod nebo plavání v liduprázdném bazénu. Budete se pak na brzké vstávání rázem těšit.

2. Dostatek spánku

Základním předpokladem pro dostatek dopoledního elánu je kvalitní spánek. Ideální je neponocovat a jít spát brzy. Ráno se budete cítit svěží a povinnosti vám půjdou snáze od ruky.

3. Seznam úkolů

Sepište si každý večer seznam povinností, které vás následující den čekají. Tento trik dělá většina nejúspěšnějších osobností světa. Bude se vám snáze usínat a vaše mysl bude ráno lehčí a klidnější.

Elixír vitality: Co se stane, když budete pít vodu s medem a citronem každé ráno?

4. Hudební playlist

Nic vás po ránu nenabudí víc než playlist s oblíbenými písničkami. Je dlouhodobě prokázáno, že poslech hudby i prozpěvování pozitivně pozvedne nejen vaši náladu, ale i hladinu energie.

5. Netlačit na pilu

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč je většina lidí zamračená a naštvaná? Mnohdy jsou naštvaní, že opět zklamali sami sebe a nedokázali dodržet svá předsevzetí.

Přitom na zautomatizování nové rutiny se doporučuje minimálně 21 dnů soustavného opakování. Neztrácejte proto hlavu hned na počátku svého snažení. Dejte tomu čas a uvidíte, že postupem času se vše zlepší a vy si vybudujete návyk, který už budete opakovat bezmyšlenkovitě.

Diskuze

Reklama