Ranní rituály Alice Bendové: Palačinky, káva a ledová sprcha pro povzbuzení

Zdroj: Showpix.cz
Alice Bendová je nejen herečka, ale také úspěšná modelka.
Miluje turistiku, která jí pomáhá se udržovat ve výborné formě.
Ráda chodí i s dětmi po horách a jezdí na výlety.
Se svou dcerou Alicí a synem Vašíkem tvoří nerozlučný tým.
+ 5 fotek+ 6 fotek

Její optimismus a šarm by jí mohly mnohé dámy závidět. I přes to, že je Alice Bendová úspěšnou herečkou, modelkou a zároveň maminkou dvou malých dětí, překypuje energií. Navíc neztrácí ani svůj zdravý nadhled a smysl pro humor. Herečka nám prozradila, jaké ranní rituály jí umožňují být neustále fit a ve formě.

Tereza Endrštová
Tereza Endrštová 06. 07. 2020 12:07

Sympatická herečka a modelka Alice Bendová, která nedávno naskočila do natáčení seriálu Slunečná, se kromě herectví naplno a s láskou věnuje své rodině. Jaké jsou její ranní rituály a čím si udržuje skvělou formu? Nejen o tom jsme si s Alicí povídali.

Vstáváme kolem osmé, pak vyrážíme s dětmi na výlet

„Když chodí děti do školy, tak vstáváme ve tři čtvrtě na sedm, ale teď, protože do školy nechodí a jsou prázdniny, ale i v karanténě jsme vstávali kolem osmé. Občas jsme to natáhli do devíti, ale většinou tak kolem té osmé ráno. Udělám si kávičku, nachystáme si dobrou snídani a pak vyrážíme většinou na nějaké výlety anebo třeba dopoledne jsme doma a pak teprve někam jedeme,“ říká herečka.

Ráno snídáme palačinky, k tomu si vždy dělám kávu

„Co děláme hned po ránu? Vyčistíme si zuby (smích) a pak jdeme na snídani. A protože máme hrozně moc třešní a jahod, tak je většinou zařadíme do naší snídaně. Děti mají strašně moc rády palačinky. A já je dělám jenom ze žitné mouky, navíc máme slepičky, takže máme i domácí vajíčka. Palačinky nedělám na oleji, ale smažím je jenom na přepuštěném másle. A to mé děti tedy milují. No a na ně si dáváme zakysanou smetanu, domácí marmeládu a na to dáme právě třeba ty jahody. Co se týče mě, tak já k tomu musím mít ještě černé kafe každé ráno, bez toho by to nešlo,“ popisuje rodinnou snídani Alice Bendová.

Každý den se sprchuji tři minuty pod ledovou vodou

„Ráno vůbec necvičím, ranní cvičení mě moc nebaví (smích). Ale ráno vždycky, ještě než někam jedu, tak se osprchuji studenou vodou, a ta mě nakopne. Takže každý den trávím tři minuty pod ledovou vodou. Už jsem si na to zvykla a dělám to tak i v zimě. A teď už na to přišla i malá Alička, Vašík teprve vyčkává, ten zatím ještě čeká, co to s ním udělá (smích), takže ten tolik ne, ale Alička už se sprchuje ledovou vodou také. Skvěle to posiluje imunitu, člověku se pak vyhýbá rýma a nachlazení.

Otužování si myslím, že je společně s pravidelným pohybem důležité,“ popisuje herečka způsob, jak si udržuje celý den energii. A pokračuje: „Někdy to děláme také tak, že si ráno dáme malinkou snídani, pak si jdeme na chvilku zaběhat třeba na tři čtvrtě hodinky a potom se teprve dosnídáme. To je takový náš moc příjemný rituál,“ vypráví Alice Bendová.

Běhám, ale pomalu

Běháme kratší trasy, většinou tak kolem těch pěti kilometrů, když se opravdu více odhodlám tak třeba i těch 7, ale to už je fakt jako strop, protože jinak už mě to zase tak nebaví (smích). Takže běhání ano, ale pomalu, aby se člověk zpotil, ale zase abychom se úplně nezničili,“ říká herečka.

Nejraději máme turistiku a výlety

„Ve formě se udržuji tak, že pořád sportujeme a jsme venku. Máme rádi hlavně turistiku a túry. To prostě milujeme. Teď na dovolené v Krkonoších chodíme každý den třeba i čtrnáct, patnáct kilometrů túry po horách, což je někdy i dost náročné, ale procházky po vrcholcích kopců a výhledy z nich stojí za to. Hodně tu fotíme. Bereme si s sebou svačinu, takže se pak někde na louce najíme a pokračujeme dál. Byli jsme i na Sněžce, ale kromě velkého množství turistů a hezkého výhledu, tam nebylo zase nic tak moc ohromujícího,“ komentuje túry s dětmi po horách a výšlap na českou nejvyšší horu.

Jak se dostat do formy po porodu? Nejdůležitější je se nezbláznit

„Po porodu je nejdůležitější se nezbláznit z toho, že je tělo silnější a už není úplně takové, jaké bývalo předtím. To k tomu prostě patří. A když se člověk opravdu zapře a nejí tolik sacharidů a tučných jídel, tak se do formy zpět nějak jako dostane, ale úplně bych si od toho zase tolik neslibovala. Já jsem se třeba do formy dostala až po rozvodu (smích). Jsem ale jedlík a odepřít si dobré jídlo je pro mě strašně těžké.

Vždycky si říkám, že jsme tady jednou, tak proč si občas něco nedopřát. Je ovšem pravda, že pak mě to štve, protože pro práci, kterou dělám, musím být alespoň trochu koukatelná, takže je to opravdu každodenní boj. Když si občas povolím, což já dělám, tak se pak snažím se zase nějakou dobu trochu usměrnit a nepřejídat se, ale je to těžké,“ zdůrazňuje potřebu životního nadhledu i pevné vůle herečka.

Další fotky herečky Alice Bendové najdete ZDE:

Dcera Michaely Gemrotové prodělala před narozením krvácení do mozku: Prognóza byla hrozná, ale dělá obrovské pokroky