Háčkování už dávno není jen nostalgická vzpomínka. V létě 2025 zažívá doslova módní boom – nosí se vše od háčkovaných topů přes vesty až po pánské košile i dívčí šaty. Ručně dělané kousky přinášejí osobitost i pohodlí. V případě, že háčkem nevládnete, v aktuálních kolekcích obchodů s módou najdete opravdu velký výběr háčkované oblečení.
Háčkované oblečení a doplňky se v létě 2025 vrátily na módní výsluní s plnou parádou – a tentokrát ve zcela moderním pojetí. Už dávno nejde jen o ubrusy nebo dečky, ale o stylové a nositelné kousky, které vídáme na přehlídkových molech i v ulicích měst. Od festivalových outfitů přes nečekaně elegantní pánské košile až po roztomilou dětskou módu – háčkované vzory si získávají srdce všech generací.
Doporučené video: Podívejte se na další nezbytné letní kousky podle naší stylistky
Háčkované trendy pro každého člena rodiny
Háčkování se netýká jen doplňků a už vůbec se háčkovaná móda neomezuje pouze na ženy. Svůj stylový háčkovaný outfit si může vytvořit každý, bez ohledu na věk nebo pohlaví.
Dámy můžou sáhnout po háčkovaných topech, kardiganech, boho vestičkách nebo romantických i trochu odvážných šatech. Aktuální kolekce ale s háčkovanými kousky nezapomínají ani na ostatní členy rodiny.
Pánská elegance, dětská hravost
Háčkované oblečení je nejen trendy, ale i praktické. Díky použitým přírodním materiálům je příjemné na nošení, snadno se přizpůsobí tělu a skvěle vypadá i po několika praních. Proto ho kromě žen ocení i muži a děti.
V nabídce pánského oblečení se nejčastěji objevují košile nebo trička s polo límečky. Narazit můžete na jednobarevné i vzorované kousky v neutrálních a zemitých tónech. A jsou překvapivě sofistikované, snadno kombinovatelné a univerzální, ideální do parného letního dne i na večer.
Pro děti můžete pořídit třeba háčkované komplety, které ušetří čas i peníze, a přitom vypadají velmi stylově. Na výběr je široká škála produktů – od roztomilých motivů až po modely, které připomínají ty elegantní dospělácké.
Tipy na háčkované kousky pro celou rodinu najdete v galerii.