Foodblogeři, bistro a Potravinová banka se spojili pro dobrou věc: Spoří na auto, které bude dovážet jídlo potřebným

25. dubna 2019
The Bistro
The Bistro

The Bistro v Londýnské ulici přichází s květnovou dobrou akcí. Spojilo své síly a přesvědčení s foodblogery Gábinou a Petrem z PG Foodies. Právě oni přišli s nápadem podpořit Potravinovou banku Praha. Vymysleli pokrm, který se bude v The Bistro podávat během celého května. Výtěžek přispěje k přiblížení snu Potravinové banky mít nový automobil, kterým budou moci svážet potraviny po expiraci z restaurací, obchodů a naopak dovážet potřebným.

The Bistro je podnik, který baví svou neformálností v kontrastu s výborným jídlem hraničícím s fine diningem. Head chef Jakub Katolický má rád současnou dobu a získává z ní samé pozitiva. Je to cítit na každém soustu. Malé tapas, snack a mezze, rychlá malá jídla, která umožňují ochutnat více chutí najednou v prvotřídní kvalitě. To je podnik určený zvídavým gastronautům.

Gábina a Petr z PG Foodies jsou originální a dávají svým followers plně hodnotnou linku. Skvělé recepty v krásném vizuálním podání. Jejich upřímnost a čistota jsou známé v celém virtuálním světě, ale také v tom osobním. Jedni z mála, kteří svými posty obohacují českou online gastro scénu po všech stránkách. Jejich sýrové kuličky v různých variacích pod jménem PG Labneh Balls, které vymysleli pro The Bistro, jsou opravdu výborné! Navíc za příznivou cenu 90 CZK.

Potravinová banka Praha shromažďuje zdarma potraviny, skladuje a rozděluje je humanitárním nebo charitativním organizacím, které poskytují potravinovou pomoc potřebným lidem. Jejich činnost se zdá z pohledu majetného nepotřebná, bohužel realita je jiná. Konečně organizace, která surovinově přemýšlí.

Všichni tito tři stateční se spojili a vytvořili projekt, který sdružuje dobré chutě, charakter a smysluplnou věc. Není nic lehčího než dobrým jídlem přispět k zužitkování surovin na hranici spotřeby.

Možná že tato akce je symbolem expirace dobrým skutkům. Není čas je odkládat, ale musí se jednat teď!

Zavří­t reklamu