![Rodiny sportovních nadějí se dočkají pomoci. Na rok mají vystaráno se zásobami drogistických produktů](https://media.extralife.cz/static/img-lifee/2022/02/procter-and-gamble-olympijsky-festival-27-kopirovat-672x378.jpg)
Rodiny sedmnácti malých sportovců, které podporuje Česká olympijská nadace, dostanou obrovskou pomoc. Společnost Procter & Gamble, globální partner Mezinárodního olympijského výboru, jim totiž věnuje roční zásobu svých produktů pro péči o domácnost a hygienu.
V balíčku najdou například prací kapsle Ariel, aviváže Lenor, prostředky na mytí nádobí Jar, elektrický zubní kartáček Oral-B, ale také šampony Head & Shoulders.
„Jak mnozí sami víme, podporovat potomka ve sportu je náročná záležitost. Abychom situaci rodin sportujících dětí ulehčili, věnujeme jim roční zásobu našich produktů péče o domácnost a hygienu, která jim nejen ušetří peníze, jež budou moci raději vynaložit na sport, ale také čas, který by jinak museli trávit jejich nákupem,“ vysvětluje Barbora Líška Kratochvílová, marketingová ředitelka Procter & Gamble.
![COV_foto_id_sOH3fkC9ThAAAAAAAAFzwA (Kopírovat) Procter and Gamble](https://media.extralife.cz/static/img-lifee/2022/02/cov-foto-id-soh3fkc9thaaaaaaaafzwa-kopirovat.jpg)
Česká olympijská nadace podporuje sportovce ve věku 6-18 let s chutí sportovat. Řídí se heslem, že sport nesmí být výsadou bohatých, a proto je cílem nadace umožnit sportovat i dětem, kterým v tom brání nedostatek peněz.
![IMG_20220213_092735 (Kopírovat) Procter and Gamble](https://media.extralife.cz/static/img-lifee/2022/02/img-20220213-092735-kopirovat.jpg)
„Každá pomoc, která sportujícím dětem umožní, aby se mohly věnovat sportu, se počítá. Malí sportovci sportují s plným nasazením a i podpora ze strany jejich rodin je maximální. Někdy se ovšem financí nedostává, a proto je tu Česká olympijská nadace, která zařídí, aby se děti nemusely vzdávat radosti ze sportu,“ říká Veronika Opršalová, ředitelka České olympijské nadace.