Lahodné smoothie namísto energy nápoje. Nadopujte se vitaminy a energií od zahraničních foodblogerů!

18. ledna 2016 Redakce Lifee.cz
RawFamily.com
RawFamily.com

Celý týden se teploty nepřehoupnou přes nulu. Negativní předpověď se podepíše na kondici řady z nás – i přes celodenní sezení v teple se došouráme domů a budeme mít pomyšlení jen na to, až sebou pleskneme do postele. Vyschlý zdroj energie lze ale snadno doplnit. Ovocná i zeleninová smoothie jsou napěchovaná vitaminy a vybičují tělo k pohybu!

Smoothie zhotovíte snadno – všechny ingredience rozmixujte dohladka. Připraveni na příliv energie?

Mátové smoothie s čokoládovými hroty (Linda Wagner)

LindaWagner.com

Počet porcí: 1

2 oloupané mražené banány + 2 velké hrsti čerstvých mátových lístků + ¼ lžičky mátového extraktu + trocha kakaového extraktu + trocha stéviového extraktu +1 hrnek mandlového mléka + kakaové hroty na ozdobu

***

Delikátní smoothie z černého rybízu a kapusty (Sprouted Fig)

SproutedFig.com

 

Počet porcí: 1

2 velké listy kapusty + půlka oloupaného banánu + ½ hrnku (125 ml) černého rybízu (ideálně mraženého) + ½ hrnku studené vody

***

Jahodové snění (Raw Family)

RawFamily.com

Počet porcí: 2

2 hrnky jahod + 2 nektarinky + 1 mango + 1 banán + ½ hrnku čerstvé meduňky nebo bazalky + 1 hrnek vody

*** 

Smoothie z mraženého banánu a arašídového másla (Deliciously Ella)

DeliciouslyElla.com

Počet porcí: 1

1 oloupaný mražený banán + ½ hrnku (200 ml) rýžového nebo jakéhokoliv jiného rostlinného mléka + 1–2 lžíce arašídového másla + 1 velká hrst špenátu (50 g) + 1 lžíce oloupaných konopných semínek nebo konopného prášku

***

Malinové smoothie pro zářivou pleť (Simple Vegan Blog)

SimpleVeganBlog.com

Počet porcí: 3

2 hrnky vody (500 ml) + 1 lžíce lněných semínek + 2 banány + 2 hrnky mražených malin (260 g) + 6 datlů

***

Mražené mojito smoothie (Joy of Smoothies)

TheLivelyKitchen.com

Počet porcí: 1

Hrst čerstvé máty (asi půl hrnku) + šťáva z 1 limetky + 1 hrnek špenátu + 1 oloupaný banán + ¼ hrnku vody + led + trocha medu dle libosti

***

Mořské smoothie (The Full Helping)

TheFullHelping.com

Počet porcí: 1

1 oloupaný velký mražený banán + 1 hrnek mražených borůvek nebo ostružin + ¾ hrnku mandlového mléka + 1 lžička spiruliny (k dostání v lékárně) + 2 lžičky chia semínek + ½ lžičky zázvoru

Neděle 24. 3

3 skvělé tipy z luštěnin: Ochutnejte salát z cizrny s uzeným kachním prsem, krémovou čočkovou polévku i kaši ze žlutého hrachu s grilovaným filetem ze pstruha

Stále více lidí obohacuje svůj jídelníček rostlinnou stravou. Do popředí se znovu dostávají suroviny, které byly v našem prostředí využívány po ...

Více

3 skvělé tipy z luštěnin: Ochutnejte salát z cizrny s uzeným kachním prsem, krémovou čočkovou polévku i kaši ze žlutého hrachu s grilovaným filetem ze pstruha