Znáte nejzáhadnější objev ruských archeologů? V meteoritu se našel 300 milionů let starý šroub

Šroub ve skále je obrovská záhada. V době jeho vzniku člověk prakticky neexistoval. Natož, aby vyráběl šrouby.
Zdroj: pixabay
Kousek od Moskvy kdysi spadl meteorit a ruští vědci ho v roce 1998 zkoumali.V meteoritu nalezli malý železný šroub.Geologové odhadli stáří horniny na 300-320 milionů let, starší než existence dinosaurů.Je šroub důkaz o životě mimozemské civilizace?+ 1 fotka

Nalézt železný šroub dnes není nic neobvyklého. Tedy pokud není ten šroub starý asi 300 milionů let a nepřiletěl z vesmíru. To už opravdu divné je. Na vlastní kůži se o tom přesvědčili ruští archeologové, kteří tento neuvěřitelný objev nalezli.

Lenka Šebestová
Lenka Šebestová 29. 05. 2019 13:00

V roce 1998 zkoumali ruští vědci kousek od Moskvy u obce Saraksejevo spadlý meteorit. Nalezli v něm malý železný šroub. Geologové odhadli stáří horniny na 300-320 milionů let, starší než existence dinosaurů. Důkazy svědčí o tom, že atomy železa šroubku a atomy křemíku kamene se ve skutečnosti rozdělily a sloučily, což naznačuje, že šroubek není posledním přírůstkem v hornině.

Vědci byli v šoku

Vědci jsou většinou lidé velice skeptičtí. Nevěří na posmrtný život, na mimozemšťany a nic dalšího podobého. Nyní ale stanuli v úžasu. Z vesmíru k nám přistálo něco, co je starší než život na zemi.

Co to vlastně je?

Rusko je na takové objevy opravdu zemí zaslíbenou. Podobných nálezů se na jeho území našla spousta. Šroubek rozdělil odborníky. Nahrává záhadologům a UFOlogům, kteří ho dávají jako důkaz o životě mimozemské civilizace. Většina vědců jednoduše neví, co si o tom má myslet a skeptici zase říkají, že nejde o nic jiného než o nějakého zkamenělého živočicha (trilobita), kterého ještě neznáme. Pravdou ale je, že šroubek a kámen, kterým je obalen, na první pohled připomínají jakýsi mikročip. Výzkumníci šroubek z kamene dosud nevyjmuli, protože se bojí, že ho poškodí.

Geologové a výzkumníci nejsou schopni vysvětlit původ tohoto fantastického nálezu a existuje mnoho možností vysvětlujících, čím tento předmět ve skutečnosti je. Mimozemskou technologií, důkazem sofistikované starověké společnosti nebo jedním z podivných výtvorů matky přírody.