Týdenní okurková dieta, díky které shodíte přebytečná kila opravdu rychle

17. října 2018
Pixabay
Pixabay

Pokud nemáte čas sledovat složení potravin a chcete zhubnout, pak vyzkoušejte tuto snadnou okurkovou dietu. Za pouhých sedm dní uvidíte první výsledky a budete se divit. Jediné, co potřebujete, je být fyzicky aktivní po celou dobu a držet se následujícího jídelníčku.

Jak je vám asi jasné, v téhle dietě hraje hlavní roli okurka. Okurku můžete zahrnout do téměř každého jídla a můžete ji jíst tolik, kolik jen chcete a co je ještě lepší, můžete ji jíst vždy, když máte pocit hladu.

Přednosti okurky

Okurka je taky velmi prospěšná pro celé naše tělo, detoxikuje a stimuluje organismus, čistí střeva a podporuje trávení. Pokud konzumujete okurku každý den, zbavíte se přebytečné vody, která se nahromadila ve vašem těle. Okurkou můžete vyčistit celou pokožku včetně tváře. Také zabraňuje akné – není náhoda, že téměř každá pleťová maska obsahuje okurku.

Jídelníček

Postupujte podle tohoto jídelníčku, pokud chcete, aby tato okurková dieta fungovala.

Snídaně

Nakrájejte si okurku na plátky a smíchejte ji s nízkotučným jogurtem bez přidaného cukru. Pokud stále pociťujete chuť nebo hlad, můžete si vzít jablko nebo broskev.

Oběd

K obědu nemusíte jíst jen plný talíř okurkového salátu s několika plátky sucharů. Pokud chcete něco změnit ve vašem dietním plánu a chcete něco sytějšího, vyzkoušejte tento recept.

Nejprve si uvařte dvě brambory, můžete je i následně upéct, pokud máte chuť. A ty jezte s několika plátky okurky a několika plátky celozrnného chleba.

Pak si můžete dát ještě 300 gramů čerstvého ovoce nebo ovocného salátu.

Večeře

Je na vás, zda si vyberete chleba nebo brambory, ale můžete jíst jen jednu z těchto dvou přísad v kombinaci s okurkou. K večeři si k tomu můžete dopřát například tuňáka. Pokud nejste fanoušek ryb, dejte si místo ní vařené vejce.

Nápoje

Samozřejmě je nutné pít hodně vody stejně jako u kterékoliv jiné diety. Pokud pijete kávu a čaj, vždy by to mělo být bez cukru. Mezi jídly je však nejlepší dopřát si okurkové smoothie. To připravíte tak, že si do mixéru dáte okurku, jablko, 20 gramů vlašských ořechů nebo mandlí a hrst špenátu. Do smoothie můžete přidat také zázvor. Důkladně vše rozmixujte. Když je smoothie hotové, můžete sklenici ozdobit mandlemi nebo vlašskými ořechy. Nápoj pijte hned po přípravě.

Toto okurkové smoothie je také bohatým zdrojem vitaminů a minerálních látek, jako je železo, vláknina, hořčík, vitamín A, vitamín B, vitamín C a vitamín K.