Co na srdci, to na hrudi! Tričko nebo mikina s názorem jsou v kurzu. Dosah mají hlubší než sociální sítě

Heidi Klum
Zdroj: Profimedia, oficiální materiály prodejce/koláž Lifee
Vyjádřit se. Hlavní úkol vaší nové mikiny. S kapucí či bez, důležité je spíš to, co na ni nesete. Pull&Bear, 699 KčJednoduché, přesto výstižné. A není třeba záplavy slov, stačit bude i jediné. Mikina Reserved, 659 KčHlavně v klidu. Motto každého vašeho dne nese na zádech mikina Next za 1 350 Kč.Crop střih také není ušetřen pozornosti. Hlavně když vyzvoní, jak se zrovna cítíte. Pull&Bear, 499 Kč+ 10 fotek+ 11 fotek

Své životní postoje a názory nemusíte sdělovat jen na sociálních sítích. Zkuste to postaru a vyjádřete se prostřednictvím úderného hesla na oblečení. Mikiny s jasným poselstvím jsou opět v hledáčku módních trendsetterů i lidí toužících oslovit svým sdělením masy.

Jana Elfmarková
Jana Elfmarková 13. 04. 2023 08:00

Chvíli to sice vypadalo, že si virtuální svět veškerý prostor pro vyjádření uzme pro sebe. Úderné módní oblečení vyjadřující příchylnost k idolu, sociálním či názorovým skupinám nebo jen aktuální pocity si jej ale naštěstí nenechalo vzít a opět se naplno vrací mezi oblíbené kousky.

Jednoduchá loga oblíbených značek sice neztrácejí na oblibě, sdělit něco víc ale momentálně frčí. Takže než příště něco napíšete do statusu na Facebooku, zkuste se poohlédnout po podobně angažovaném kousku oblečení. Taky bude fungovat!

A že to s tím sdělováním pocitů letos myslí móda vážně, dokazuje opravdu nepřehlédnutelně. Pokud vám k vyjádření nestačí sdělit světu, kterou (živou či mrtvou) kapelu právě posloucháte, či zda jste fanoušky Star Wars nebo Star Treku, můžete na prsou či zádech vykřičet do světa v podstatě cokoliv.

Ženy v zenu Lilie Khousnoutdinové

Jak úzce mohou být oba zmíněné světy – tedy ten reálný s virtuálním – propojeny, dokazuje módní kousek obchodu Ecstatic. Jednoduchá černá mikina s vyšitým obrázkem antické ženy, nápisem Moje tělo, moje pravidla a hashtagem #nemlcetizlato, vznikla ve spolupráci s designovým studiem Butterflies&Hurricanes a odkazuje na projekt Žena v zenu, za kterým stojí Lilia Khousnoutdinova. Ta jeho prostřednictvím zpovídá ženy napříč různými profesemi i sociálním zázemím.

Všechny takto konfrontované dámy spojuje především vystupování ve veřejném (i virtuálním) prostoru, kde se často setkávají s osobně mířenými urážkami, tzv. “hejty”, a osobně cíleným odsuzováním. Poselství na jednoduché černé mikině vedle toho odkazuje i na tělesnou autonomii každého z nás, která podle autorky projektu nesouvisí pouze s ženami, reprodukční tématikou a právem na interrupci, ale týká se celé řady dalších témat. Neortodoxní zpracování tématu osloví zejména ženy, které se nebojí být vidět a vědí, co chtějí.

Láska je Terezy Ramba

Mnohem jednodušší, leč neméně výstižné sdělení Láska je prezentuje na hrudi herečka Tereza Ramba prostřednictvím vlastní stejnojmenné řady oblečení. Především volnočasová móda ihned oslovila mnoho jejích příznivkyň a příznivců, jednoduché heslo tak spolu s několika dalšími stejně strohými slogany postupně obsadilo trička, mikiny i další oděvy, které herečka se svým mužem Matyášem už několik let úspěšně prodává.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený 3v1 (@3v1ofiko)

Sbohem, prchavé statusy...

Než se ale rozhodnete vykřičet do širého světa své motto, zvažte, zda se s textem, který zdobí vaši hruď, dokonale ztotožňujete. Na vlastním těle a přímo na očích ostatním totiž jakýkoliv výkřik zanechá mnohem viditelnější stopu než prchavý post na sociální síti. Má to ale řešení, když změníte názor, stačí se převléknout!

Bohuš Matuš a jeho o 30 let mladší manželka Lucie: Když jsem Bohuše ukázala poprvé mamince, tak se složila

Bohuš Matuš a jeho o 30 let mladší manželka Lucie: Když jsem Bohuše ukázala poprvé mamince, tak se složila

Související články

Další články