Velkolepá hudební show představí nejlepší zpěváky londýnského West Endu i spojení symfonického orchestru s rockovou kapelou

3. prosince 2019

Dne 8. 4. 2020 se v pražské Tipsport aréně v Holešovicích uskuteční světová show nazvaná Queen Symphonic: A Rock Band & Orchestra Experience. Jedinečné spojení symfonického orchestru a živé rockové skupiny předvede nejznámější hity ikonické britské skupiny Queen. Na představení se podílel samotný kytarista Queen – Brian May. Fanoušci se mohou těšit na hity jako I Want it All, We Are The Champions, Bohemian Rhapsody a další v podání několika desítek hudebníků na podiu. Vstupenky jsou v prodeji v síti Ticketportal.

Hudební show, při které na fanoušky čeká spojení velkého symfonického orchestru a rockové skupiny, viděly již miliony fanoušků po celém světě – v Japonsku, Francii, Novém Zélandu, Austrálii, Korei, Velké Británii, Itálii nebo Kanadě. V samotném Spojeném království má show za sebou letní turné s více než třiceti zastávkami pro 150.000 diváků.

„Na fanoušky čeká skvělé vystoupení nejlepších zpěváků londýnského West Endu, rockové kapely a velkého symfonického orchestru. Všichni zavzpomínají na slavné písně skupiny Queen a hlavně jejího legendárního zpěváka Freddieho Mercuryho,“ řekla Květa Havelková, za pořádající agenturu JVS Group. Celá show byla vytvořena slavnou BBC a obsahuje všechny zásadní hity skupiny. Celkem se na podiu představí čtyři nejlepší zpěváci slavného britského muzikálu a mnoho dalších hudebníků.

Skupina Queen v čele s legendárním zpěvákem Freddiem Mercurym patří mezi nejzásadnější hudební uskupení historie populární hudby. Díky celosvětovým hitům i neopakovatelnému vystupování frontmana skupiny, se Queen zaryli hluboko do srdcí svých fanoušků. Odkaz kapely následovaly tisíce fanoušků i muzikantů po celém světě. Hudební počin Queen Symphonic: A Rock Band & Orchestra Experience vzdává hold slavným muzikantům a dává fanouškům možnost vychutnat si jejich oblíbené písně v unikátním spojení rockového bandu s velkým symfonickým orchestrem.

 

Zavří­t reklamu