Fit a krásnátestovánísoutěže

Módní styl Moniky Marešové. Je vlivnou influencerkou, přesto ji můžete potkat v obyčejných džínách

Zdroj:IG Moniky Marešové

+ 6 fotek+ 7 fotek

Manželku známého moderátora Moniku Marešovou lze považovat za módní ikonu české scény. Téměř vše, co si vezme na sebe, se v okamžiku stává hitem. Monika se ráda obléká do kousků od známých návrhářů, ale rozhodně nepohrdne oblečením z klasických řetězců, které je dostupné pro každého.

Klára Trousilová 12. února 2020

Monika Marešová, rozená Koblížková, pracovala řadu let jako módní redaktorka. Široká veřejnost ji, a zejména její cit pro módu, objevila až teprve díky vztahu s moderátorem Leošem Marešem. Monika se tak stala pro mnoho žen velkou inspirací v oblékání, která je patrná zejména na jejích sociálních sítích, na nichž propaguje různé značky a dokumentuje i řadu dalších situací. Je také externí konzultantkou pro časopis Elle.

Jak se z novinářky stala úspěšná influencerka

Vztahem s Leošem Marešem se Monice život obrátil vzhůru nohama. Jako módní redaktorka byla zvyklá pohybovat se v módní branži a obklopovat se drahými věcmi. Díky tomu, že se stala středem pozornosti, využila vliv sociálních sítí, své dlouholeté zkušenosti v módní branži a ukázala, že módě skutečně rozumí.

Thumbnail # Efekt Meghan: Nový pojem, který dobývá módní svět
Mohlo by Vás zajímat:

Efekt Meghan: Nový pojem, který dobývá módní svět

 Střídmost pro ni není cizí pojem

Ač by se mohlo zdát, že si Monika na extravaganci potrpí, tak tomu tak rozhodně není. V soukromí dává přednost jednoduchosti a hlavně pohodlnosti. Proto ji nejspíš potkáte v džínách, jednobarevných tričkách či mikinách. Nedělá jí ale problém vzít si obyčejné tílko za pár korun. Na čem rozhodně nešetří, to jsou boty a kabelky. Když jde do společnosti, nebojí se vzít si na sebe šaty s výraznými barvami či volánky. Vzhledem k tomu, že je Marešová velmi štíhlá a vysoká, nebrání se ani krátkým šatům, které lichotí její postavě.

NECHTE SE INSPIROVAT MÓDOU MONIKY MAREŠOVÉ V GALERII:

Další články

Zavří­t reklamu