Dejte hubnutí zelenou: Fazolové lusky vás vrátí zpět do formy během tří dnů

27. září 2018
Pixabay
Pixabay
Témata: dieta, fazole, lusky, zelenina

Fazolové lusky jsou jednou z nejzdravějších zelenin, kterou do svého jídelníčku můžete zařadit. Navíc se díky nim skvěle hubne. Zkuste tuto dietu na tři dny a buďte fit dříve, než přijde opravdový podzim.

Zelené fazolky jsou nízkokalorickou potravinou. Jeden šálek zelených lusků obsahuje pouze 37 kalorií, ale naopak 4 gramy vlákniny, díky čemuž dokáží skvěle zahnat hlad. Jsou zdrojem mnoha vitaminů a minerálů, které naše tělo na podzim potřebuje.

Co fazolky obsahují?

Vitamin K

Zelené fazolové lusky obsahují vitamin K, který napomáhá regeneraci a hojení ran. Zvyšuje také vstřebávání vápníku, čímž prospívá kostem a kloubům.

Vitamin C

Vysoký obsah vitaminu C se bude našemu tělu hodit, kdy je oslabené a hrozí mu časté nákazy. Jeho antioxidační vlastnosti zlepšují imunitní systém a také snižují cholesterol v krvi.

Mangan

Zelené fazolky jsou bohatým zdrojem manganu, který je úspěšným bojovníkem proti PMS, špatné náladě a depresím. Napomáhá tělu lépe vstřebávat vitamin B a E nebo hořčík.

Vitamin A

Dalším důvodem, proč jíst zelené fazolky, je jejich obsah vitaminu A. Tento antioxidant napomáhá snížit cholesterol v krvi, ale také zlepšuje vzhled pleti a regeneraci kožních buněk, dá se o něm tedy mluvit, jako o vitaminu krásy.

Hubnutí díky zeleným fazolkám

Stačí, když tato jídla budete konzumovat tři dny za sebou a výsledky budou na vašem těle vidět, navíc se budete cítit skvěle.

Snídaně:

Připravte si na másle vaječnou omeletu s pokrájenými zelenými fazolkami a čerstvou bazalkou. 

Svačina:

Ke svačině si dejte čerstvé fazolové lusky s dipem z nízkotučného jogurtu, do kterého nasekejte čerstvý kopr. Osolte, opepřete a přidat můžete také stroužek česneku.

Oběd:

O polední pauze vás skvěle zasytí zeleninový salát s fazolkami. Připravit si můžete svůj oblíbený salát, do kterého přidejte syrové nebo na másle opečené fazolky. Doplnit můžete vařeným vajíčkem, tuňákem nebo kuřecím masem a dipem z nízkotučného jogurtu a čerstvých bylinek.

Svačina:

Místo dezertu si ke svačině dejte opět zelené fazolky a k nim si tentokrát připravte hořčicovo-medový dip, který zažene nezřízenou chuť na sladké.

Večeře:

K večeři si připravte plátek kuřecího masa s restovanými fazolkami a estragonem.