Fit a krásnátestovánísoutěže

Lhát o věku se nevyplácí. Těchto 9 návyků a vlastností snižuje atraktivnost

Zdroj:Slashfilm.com

Přidat na Seznam.cz Přidejte si magazín Lifee.cz na hlavní stránku Seznam.cz

Vtipný, usměvavý, hodný, vůdčí – to je člověk, kterým se s největší pravděpodobností necháme zlákat. O tipech na zvýšení přitažlivosti jsme psali už dřív. Samy o sobě ale nestačí. Odstřihněte od sebe věci, které vám na přitažlivosti ubírají! Podle vědců je to těchto devět.

Barbara Lorenzová 22. srpna 2016

Zmeškali jste tipy na zvýšení atraktivity? Tak šup sem. Ať můžete oslňovat v plné parádě!

Thumbnail # 8 vědecky ověřených způsobů, jak být atraktivnější pro okolí
Mohlo by Vás zajímat:

8 vědecky ověřených způsobů, jak být atraktivnější pro okolí

1. Málo spánku

Během pokusu v roce 2010 vybrali experti dvě kolekce fotek. Jednu z nich tvořily snímky lidí, kteří před jejich vyhotovením spali osm hodin. Druhou ti, kteří nezavřeli oči 31 hodin.

Účastníci experimentu měli zhodnotit fotografie z hlediska různých kritérií.

Ti, co spánek ošidili, vypadali dle hodnotitelů nejen více unaveně (překvapivě), ale i méně atraktivně, nemocně a smutně.

2. Drsný výraz

Přitahují nás „špatní týpci“ (tzv. bad boys) skutečně víc než srdeční a uctiví muži? Předloňská čínská studie ukázala, že si to možná jen namlouváme.

Účastníkům pokusu ukázali vědci fotky lidí s neutrálními výrazy. Některé z nich doprovázel popisek „slušný“ či „čestný“, jiné popisek „zlý“ nebo „podlý“.

Druhá skupina účastníkům vůbec nepadla do oka.

Wallup.net

3. Zkřížené ruce

Zatímco může postoj se zkříženýma rukama vyzařovat sebejistotu a moc, s přitažlivostí nemá moc společného.

Teda alespoň podle letošního výzkumu, který se zaměřil na profily mužů a žen na seznamce fungující na základě GPS polohy.

V jedné sadě profilových fotek byli muži a ženy zachyceni se zkříženýma rukama a nahrbenými rameny. V druhé sadě stáli zpříma s rameny dozadu nebo rukama, které vypadají, že se snaží něco chytit.

Kdo si zaflirtoval víc? Členové druhé skupiny!

4. Stres

Špatná zpráva, ženy. Muži nás totiž dokážou prokouknout v momentech, kdy vytahujeme ženské zbraně, ale doznívají v nás pracovní problémy. A z naší přítomnosti se pokusí vyvlíknout.

Autoři studie z roku 2013 tento „šestý smysl“ připisují stresovému hormonu kortizolu. Pokud ho žena udržuje na nízké hladině, vysílá do okolí signál, že je zdravá a plodná.

Fanpop.com

5. Šťastný nebo pyšný výraz

Tady je to trošku složitější. Zatímco ženy vypadající šťastně přitahují muže víc než jejich protipóly, muži s věčným úsměvem na rtech u žen nebodují. Ti hrdí ale naopak! Vyzařuje-li však žena pýchu, muži se dávají na útěk.

V rámci experimentu v roce 2011 se vědci ptali mužů a žen, kteří z protějšků na fotkách se jim zamlouvají. Zatímco bodovaly ženy šťastné a propadly se pyšné, u mužů to bylo naopak. Vyzařující pýcha ženám učarovala.

6. Chybějící smysl pro humor

Průměrně vypadající muž, ale třeskutě vtipný, uloví vysněnou ženu snáz než pohledný beze smyslu pro humor. Stejně se to má ale i u žen.

Podle studie z roku 2009 jsou méně atraktivní ti lidé, kteří nemají žádný smysl pro humor. A to k úspěchu mnohdy stačí i ten průměrný!

Tumblehomelearning.com

7. Lenost                                                  

Lenost dokáže zabít i průměrný dojem. Přesvědčili se o tom vědci i účastníci šestitýdenního archeologického kurzu. Ti měli své kolegy ohodnotit z hlediska různých vlastností na začátku a na konci kurzu.

A dokonce účastníci ohodnocení na začátku coby průměrní skončili jako nepřitažliví v momentě, kdy projevili, že jsou líní jako vši.

8. Podobná nebo odlišná vůně              

Experti testující lidské vůně v roce 2006 se museli neskutečně bavit. Aby zjistili, nakolik souvisí tělesná vůně s atraktivitou, sezvali heterosexuální páry. Ti se pak museli přiznat, kolikrát se vyspali s jinými účastníky a kolikrát zůstali věrní svému partnerovi.

Ještě předtím ale výzkumníci sebrali vzorky z úst všech účastníků a poslali je do laboratoře k testování. Výsledky ukázaly, že čím víc se pachy v párech podobaly nebo odlišovaly, tím častěji účastníci svým protějškům zahnuli.

9. Lhaní o věku nebo příjmech      

Čestnost především! Tak zní heslo nás všech při výběru partnera, navrhuje studie z roku 2006.

Její účastníci četli propagační texty o mužích a ženách, které uváděly jejich inteligenci nebo hloupost, závislost či nezávislost, čestnost nebo faleš.

Poté měli účastníci tyto jedince ohodnotit na základě řady kritérií, včetně sympatií a atraktivnosti.

Ukázalo se, že čestnost jako jediná významně ovlivňuje přitažlivost a zalíbení.

Zdroj: The Independent

Přidat na Seznam.cz Přidejte si magazín Lifee.cz na hlavní stránku Seznam.cz

Další články

Zavří­t reklamu