Celebrity, jež zbohatly díky vlastní značce kosmetiky: Kylie Jenner vydělala skoro miliardu, Ellen DeGeneres radí šedesátnicím

Celebrity, jež zbohatly díky vlastní značce kosmetiky: Kylie Jenner vydělala skoro miliardu, Ellen DeGeneres radí šedesátnicím
Zdroj: Showpix/koláž Lifee
Herečka Vanessa Hudgens má vlastní značku pečující kosmetiky KNOW Beauty.Barbadoská zpěvačka Rihanna se netají tím, že podstatná část jejího bohatství pochází z její dekorativní kosmetické značky Fenty Beauty. Na trh ji uvedla v roce 2017.Herečka a zpěvačka Jennifer Lopez bohatne rovněž ze zisků své značky JLo Beauty, nově také JLo Body. Aby zvýšila prodej, neváhala pro ni před nedávnem zapózovat nahá.Zpěvačka Selena Gomez slaví úspěchy se svou značkou dekorativní kosmetiky Rare Beauty. Tvrdí, že se snaží vymanit z nerealistických vzorů krásy.+ 11 fotek+ 12 fotek

Známé tváře v poslední době přicházejí na to, že zbohatnout lze velmi snadno na kosmetických produktech, kterým propůjčí své jméno, a fanouškům tak dají pocit, že si spolu s nimi kupují také kousek jejich osobnosti. Influencerka Kylie Jenner (25) láká sadami na rty za 700 Kč, komička Ellen DeGeneres (64) zase učí ženy po šedesátce přijmout svůj věk a své vrásky.

Veronika Nováková
Veronika Nováková06. 09. 2022 12:00

Vybrali jsme 15 známých osobností, které se pustily do prodeje vlastní řady pečující nebo dekorativní kosmetiky. Na kompletní přehled se můžete podívat v naší fotogalerii.

Jennifer Lopez se pro zvýšení prodeje své JLo Beauty neváhala v rámci propagace svléknout. Známé jméno dnes zkrátka prodává, a vy si tak můžete koupit oční stíny, které používá Rihanna, wellness produkty Alicie Keys nebo krém na opalování tenistky Naomi Osaka.

Kylie Jenner (ne)vydělala miliardu

S majetkem, který dnes Forbes odhaduje na cca 900 milionů dolarů, se Kylie Jenner, sestra Kim Kardashian, řadí mezi nejbohatší ženy světa. Raketově navýšit jmění se jí podařilo díky značce kosmetiky Kylie Cosmetics, ke které nově přidává také značku oblečení.

Její vlajkový produkt, lip kits, tedy sady matné tekuté rtěnky a konturovací tužky, zmizely v době uvedení na trh z kamenných obchodů během jediné minuty. Jedna sada přitom vyjde na přibližně 700 korun.

Ačkoli o sobě Jenner hrdě prohlašovala, že je nejmladší dolarovou self-made miliardářkou světa, ukázalo se, že lže. 51 % své značky totiž prodala kosmetickému impériu Coty za 600 milionů dolarů a právě výkazy této firmy podle magazínu Forbes ukázaly, že čísla Kyliiny značky jsou značně nadhodnocená.

Ariana Grande vás uspí do krásy

Zpěvačka Ariana Grande (29) pojmenovala svoji značku kosmetiky R.E.M. Beauty. Tvrdí, že název má připomínat její oblíbený zvuk, ale pochopitelně jde také o narážku na spánkovou fázi REM. Do jejího portfolia patří parfémy, umělé řasy, rozjasňovače, oční stíny a rtěnky, které jsou veganské a netestované na zvířatech.

„Znamená to pro mě strašně moc - mohu vytvořit produktovou řadu pro každého, kdo ji chce nosit a cítit se skvěle. Make-up je osobní záležitostí," uvádí zpěvačka na svém e-shopu. „Mám příležitost pomoci lidem cítit se ještě krásnějšími, než jsou, ve své vlastní kůži. Poskytnout jim mohu také nástroje, které podporují a povzbuzují lidi v jejich kreativitě a sebevyjádření," míní zpěvačka.

Ariana Grande všechno tajně testovala na sobě

Podle rozhovoru, který poskytla magazínu Elle, testovala Ariana všechny produkty na sobě během svých vystoupení. Jedině tak si mohla být jistá, že fungují i v extrémních podmínkách, a fanoušci tak zároveň mají pocit, že si s jejími produkty kupují také něco, co ona sama používá. Nosím je po celou dobu do práce. Nosím je v televizi," vysvětluje Ariana Grande„a všichni se ptají: ,Co to máš na sobě?' A já odpovídala, že nevím. Takže je vzrušující konečně říct, že jsou to mé produkty. Bylo opravdu skvělé je tajně testovat a vidět v televizi."

Ellen DeGeneres pro ženy po šedesátce

Oblíbená moderátorka Ellen DeGeneres má rovněž vlastní značku, ovšem nikoli dekorativní, ale pečující kosmetiky, kterou nazvala Kind Science, v překladu Laskavá věda. Ženám po šedesátce, jako je ona sama, slibuje Ellen hladší a viditelně pevnější pleť. Její kosmetika má redukovat vrásky, hydratovat a zlepšovat elasticitu pokožky.

Se svou značkou přišla na trh teprve v loňském roce. „Vždycky jsem se zajímala o péči o pleť, ale teprve když jsem začala dělat svoji talk show a musela nosit každý den těžký make-up, jsem začala věnovat pozornost tomu, co moje pleť zažívá na denní bázi," vypráví populární komička.

Ta svým zákaznicím neslibuje zázračné omlazení, naopak je chce naučit přijmout stárnutí a zaručit jim, že se budou ve své kůži cítit příjemně bez ohledu na věk. „Myslím, že je důležité přijmout svůj věk namísto toho, abyste s ním bojovali," popisuje Ellen svoji filosofii, „nejlepší věc, kterou můžete udělat, je pokračovat v péči o pokožku a naučit se, co u vás bude nejlépe fungovat v době, kdy budete starší a mnohem, mnohem moudřejší."

Postava typu jablko: V pytlovitém oblečení ji neschováte, nesmí vám chybět kalhoty s vysokým pasem a košile k vrstvení

Postava typu jablko: V pytlovitém oblečení ji neschováte, nesmí vám chybět kalhoty s vysokým pasem a košile k vrstvení

Související články

Další články