Fit a krásnátestovánísoutěže

Těhotenství není nemoc: Na co si při cvičení dávat pozor a co rozhodně nepodcenit

Zdroj:Pixabay.com

+ 1 fotka+ 2 fotka
Přidat na Seznam.cz Přidejte si magazín Lifee.cz na hlavní stránku Seznam.cz

Také jste slyšely názor, že byste měly jako nastávající maminky sedět doma a odpočívat? Pak na něj zapomeňte a začněte se hýbat. Samozřejmě vše závisí na zdravotním stavu, ve kterém se nacházíte, ale vzhledem k tomu, že těhotenství není nemoc, tak není důvod, proč byste nemohly rozumně sportovat.

Petra Járková 7. března 2020

Zapomeňte na válení se v posteli nebo vysedávání u televize s nohama na stole. I jako těhotné se můžete rozumně hýbat a předejít tak bolestem hlavy, zad i beder. Navíc díky správnému pohybu udržujete krevní tlak v normě a připravujete tělo na obrovskou fyzickou zátěž, kterou porod bezesporu je.

Dbejte na výběr vhodné podprsenky

Při cvičení nepodceňujte oblečení, v těhotenství přeci jen musíte myslet i na pohodlí. Na prsa používejte podprsenku s kosticemi, která je vyztužená, aby vaše rostoucí prsa nebolela a cvičení tak pro vás nebylo noční můrou. U sportovní podprsenky je ideální sáhnout po širších ramínkách a hlavně dobře tvarovaných košíčkách.

Ideální je prodyšné oblečení

I ostatní oblečení na pohyb by mělo být prodyšné a pohodlné. Nesmí nikde tlačit a především ne na bříško. Mělo by také vsakovat pot, který se vám odvádí z těla. V těhotenství se navíc ženy potí intenzivněji, tudíž na tuto skutečnost myslete, až budete oblečení kupovat. Skvělou volbou jsou trička, tílka, legíny a šortky z elastického materiálu, protože se dokonale přizpůsobí měnícím se proporcím.

Thumbnail # Nic vás nezaskočí: Jak být spokojená během těhotenství v měnícím se těle?
Mohlo by Vás zajímat:

Nic vás nezaskočí: Jak být spokojená během těhotenství v měnícím se těle?

Poslouchejte své tělo

Na co je třeba při cvičení dávat pozor? Určitě poslouchejte své tělo, když si řekne, že má dost, nepřepínejte ho a dopřejte mu takovou dávku námahy, na kterou je připraveno a kterou zvládne. Nepřeceňujte se a cvičte jen do takové tepové frekvence, která vám dovolí komunikovat bez zadýchání.

Pijte čistou vodu

Nezapomínejte na tekutiny, nejlépe pijte čistou vodu. Vynechte výskoky, prudké doskoky a také tvrdé dopady. Investujte i do kvalitní sportovní obuvi, tak se vám při cvičení také vyplatí.

NA ZAJÍMAVOSTI OHLEDNĚ POCENÍ SE PŘI CVIČENÍ SE PODÍVEJTE DO GALERIE:

Přidat na Seznam.cz Přidejte si magazín Lifee.cz na hlavní stránku Seznam.cz

Další články

Zavří­t reklamu