Americká dieta: Rychlé, avšak nebezpečné hubnutí pro lidi s vysokým tlakem a problémy s ledvinami

3. Října 2018
Lucie Trávníčková
Steak se salátem patří k delikatesám a vy ho můžete při této dietě jíst také
Zdroj Pixabay
Témata: dieta , ledviny , tlak , hubnutí
Americká dieta se dodržuje čtrnáct dní, za tuto dobu je možné zhubnout až osm kilogramů, to záleží na tom, jak velkou nadváhu máte. Při jejím držení myslete však na to, že může navodit i psychické problémy.
Reklama

Tento typ diety je vhodný především pro lidi s velkou nadváhou. Pokud máte pouze pár kil navíc, nebude úbytek váhy nijak velký, ale pokud máte navíc například padesát kilogramů, zhubnete pět a více kilogramů.

Americká dieta je nevhodná pro lidi, kteří trpí vysokým krevním tlakem, chudokrevností nebo problémy s ledvinami. Pro člověka zdravého jsou zdravotní rizika malá. Je možné, že se dostaví celková slabost, nedostatek energie, psychické problému kvůli hladu a depresivní stavy. 

Možná je u americké diety i větší lámavost nehtů a vlasů, snížená imunita a větší náchylnost k běžným nemocem.

Při americké dietě spálíte nějaký tuk, ale větší úbytek hmotnosti zaznamená spíše vaše svalová hmota. 

Americká dieta, pokud ji vyzkoušíte, vám zaručuje, že se opět dostaví obávaný jojo efekt. Uvolňuje totiž z těla mnoho vody, což způsobuje ztrátu hmotnosti. Po skončení diety se voda opět ukládá, tělesná váha tak zase narůstá.

Při americké dietě budete jíst v přesně vymezené hodiny předepsané dávky jídla. Snídá se v 8 hodin ráno, ve 12 hodin je oběd a v 18 hodin večeře. K přísnému režimu patří také pitný režim, je potřeba každý den vypít alespoň 3 litry neslazené vody.

Milosrdná dieta: Sýr, který si můžete bez viny dopřát, i když toužíte po útlém pasu

Jak vypadá jídelníček při této dietě?

1. den

Snídaně: šálek kávy s 1 kostkou cukru

Oběd: dvě vejce natvrdo s dušeným salátem a rajčetem

Večeře: biftek se zeleninovým salátem a citronovou zálivkou

2. den

Snídaně: šálek kávy s 1 kostkou cukru, plátek chleba

Oběd: střední kuře, zeleninový salát

Večeře: 2 vejce natvrdo, mrkev

3. den

Snídaně: šálek kávy s 1 kostkou cukru

Oběd: steak se zeleninovým salátem a citronovou zálivkou, jablko či jiné ovoce

Večeře: 15 dkg šunky, bílý jogurt, kostka cukru

4. den

Snídaně: mrkvový salát s citronem

Oběd: 1 pstruh, případně střední kuře

Večeře: velký steak, zeleninový salát

5. den

Snídaně: káva a 1 kostka cukru

Oběd: vařená brokolice/květák

Večeře: 180 g šunky, 1 bílý jogurt, kostka cukru

Diskuze

Reklama