Pořiďte si pro své dítě netradiční kočárek. Je praktický a ještě s ním ohromíte okolí

27. Března 2018
Alena Žilíková
Kočárek už nemusí být nudný.
Rodiče chtějí pro své děti jen to nejlepší. To bylo možné spatřit na letošním Mercedes Benz Prague Fashion Weeku v karlínské galerii Hauch, kde značka CYBEX, přední výrobce lifestylového dětského zboží, představila módní kolekci 2018. K vidění byla nosítka, autosedačky i kočárky. Vzory japonské mytologie na třpytivém stříbře, planety, nebo extravagantní kreace amerického návrháře Jeremyho Scotta nebyly výjimkou.
Reklama

V průběhu večerní akce, kterou následuje třídenní zpřístupnění exhibice veřejnosti, bylo představeno dětské zboží způsobem, který tu ještě nebyl. Na stěnách připevněné kočárky zářící ve třpytu disko koulí, éterické modelky i blyštivá cukrová vata. Událost pořádaná pro vybrané hosty a zástupce médií uchvátila hravostí, důmyslným ztvárněním a především strhujícím designem tří nových módních kolekcí, které vznikly ve spolupráci se světovými designéry i mladými návrháři značky.

V karlínské galerii Hauch nechyběl například herec Miroslav Etzler (53). Tomu se brzy s přítelkyní Helenkou narodí čtvrtý potomek. Podívat se přišla i známá módní návrhářka Beata Rajská. Nejvíce reakcí tradičně vyvolala extravagantní řada z dílny návrháře Jeremyho Scotta. Tato již třetí spolupráce se značkou CYBEX se nese v duchu andělíčků v teniskách, ikonických dětských barev a zlatých křídel. Kolekce s názvem Cherubs, kterou si oblíbila například americká herečka Mindy Kaling, je perfektní volbou pro ty, kteří chtějí být na očích.

Jak na rozutíkané děti? „Vystajlujte“ jim pokoj pomocí úchvatných detailů

Oslavován byl i umělecký počin mladičké ukrajinské návrhářky Anny K, která v současnosti patří k největším začínajícím talentům mezinárodní módní scény. Kolekce plná svěžích barev, vesmírného dobrodružství a odvážných kombinací, vzbuzuje touhu objevovat a snít o vzdálené budoucnosti.

Třetí uvedenou kolekcí pak byla třpytivá KOI z dílny německých návrhářů CYBEX. Stříbřitá látka posetá harmonickými motivy japonských kapříků, propracovaná výšivka a blyštivé aplikace oslnily nejen hosty večera, ale i tisíce fanoušků, kteří mohli událost sledovat živě na sociálních sítích. Díky nepřehlédnutelnému a zároveň nadčasovému designu i prvotřídní funkčnosti si české kočárky oblíbily světové celebrity jako Karolina Kurková, Keira Knightly, Rihanna či Katy Perry.

 

Diskuze

Reklama