Fit a krásnátestovánísoutěže

5 nízkokalorických dezertů, na kterých si pochutnáte během diety

Thumbnail # 5 nízkokalorických dezertů, na kterých si pochutnáte během diety

Zdroj:Freepik.com

Přidat na Seznam.cz Přidejte si magazín Lifee.cz na hlavní stránku Seznam.cz

Každý, kdo někdy držel dietu ví, jak těžké je odolat sladkému. Jenže odpírat si hříšné dobroty, není také ideální řešení. Co s tím? Nebojte se zkombinovat kvalitní suroviny, s jejichž pomocí vytvoříte dezerty, jež uspokojí vaše chuťové buňky. Přesně tak jsou sestavené naše nízkokalorické a extrémně chutné recepty.

Jana Jánská 31. května 2020

Ani při dietě se nemusíte vyhýbat mlsání. Stačí, když na to půjdete s rozumem a sladké si dopřejete v malé míře jednou za čas. Tak ošidíte chuťové buňky, aniž byste přitom museli vyjíst celou cukrárnu…

Thumbnail # 10 potravin, se kterými nepřiberete. Jezte je, kdy chcete a kolik chcete
Mohlo by Vás zajímat:

10 potravin, se kterými nepřiberete. Jezte je, kdy chcete a kolik chcete

Čoko cookies (55 kalorií na porci)

Počet porcí: 24

Ingredience:

1 hrnek hladké mouky + ¼ hrnku a 2 lžíce neslazeného kakaového prášku + ¼ hrnku a 2 lžíce třtinového cukru + ¼ lžičky jedlé sody + ¼ lžičky soli + ¼ hrnku rostlinného oleje + 3 lžíce mléka + 2 lžíce javorového sirupu + lžička vanilkového extraktu + moučkový cukr

Postup:

Předehřejeme si troubu na 150 °C. Jemně vymažeme dva plechy na pečení. V míse smícháme mouku, kakaový prášek, cukr, jedlou sodu a sůl. V jiné míse spojíme olej, mléko, javorový sirup a vanilku.

Mokrou směs vmícháme do suché. Pomocí (zmrzlinové) lžíce nabereme těsto a vyválíme kuličku. Z uvedeného množství bychom měli získat 20 až 24 koulí. Obalíme je v moučkovém cukru a přemístíme na plech. Chladíme hodinu v lednici a pečeme 13 minut. Před mlsáním necháme zchladnout 10 minut.

Thumbnail # 5 receptů na báječné sladké i slané snídaně, které vás nastartují do nového dne
Mohlo by Vás zajímat:

5 receptů na báječné sladké i slané snídaně, které vás nastartují do nového dne

Borůvkový a levandulový veganský cheesecake (800 kalorií na porci)

Počet porcí: 4

Ingredience:

1 hrnek datlí + 1 hrnek vlašských ořechů nebo mandlí + 1 ½ hrnku kešu oříšků + ½ hrnku kokosového mléka + 1/3 hrnku kokosového oleje + šťáva z 1 velkého citronu + ½ hrnku cukru nebo jiného přírodního sladidla + ½ hrnku borůvek + levandule na ozdobu

Postup:

Ponoříme datle na 10 minut do teplé vody. Necháme je oschnout a poté je rozmixujeme v kuchyňském robotu. Ten vyčistíme a nameleme vlašské ořechy nebo mandle. Přidáme datle a znovu zapneme mixér. Mírně osolíme.

Jemně vymažeme formu na 12 muffinů. Nabereme vrchovatou lžíci směsi a prsty ji vtlačíme to formiček. Pokud směs lepí, vypomůžeme si kouskem pečícího papíru a stlačujeme směs přes něj.

Formu na chvíli umístíme do mrazáku.

Zbylé ingredience společně rozmixujeme dohladka. Naplníme formy a přidáme borůvky a levanduli. Překryjeme plastovou fólií, mrazíme, dokud nebude směs tvrdá (4 až 6 hodin). Před podáváním necháme cheesecake trochu změknout nebo ho jíme zmražený.

Thumbnail # Rychle a chutně: 5 receptů na královskou snídani, kterou zvládnete za pět minut
Mohlo by Vás zajímat:

Rychle a chutně: 5 receptů na královskou snídani, kterou zvládnete za pět minut

Avokádovo-čokoládový puding (75 kalorií na porci)

Počet porcí: 6

Ingredience:

2 avokáda + 1 banán + ½ hrnku neslazeného kakaa + ½ hrnku datlí ponořených ve vodě několik hodin + 1 lžička vanilkového extraktu + bobule na ozdobu

Postup:

Všechny ingredience kromě bobulí rozmixujeme v kuchyňském robotu dohladka. Před podáváním vychladíme a dozdobíme bobulemi.

Thumbnail # Nejlepší svačiny do práce: 6 dobrot pro požitkářky, které zvládnete za pár minut
Mohlo by Vás zajímat:

Nejlepší svačiny do práce: 6 dobrot pro požitkářky, které zvládnete za pár minut

Mrkvové energetické kuličky (163 kalorií na porci)

Počet porcí: 24

Ingredience:

2 ¼ hrnku ovesných vloček + 2 hrnky jemně nastrouhané mrkve + 2 lžičky mleté skořice + 1 hrnek jemně nasekaných datlí + 2/3 hrnku jemně nasekaných mandlí + 2/3 hrnku kokosových vloček

Postup:

Smícháme prvních pět ingrediencí. Přidáme po lžících vodu a snažíme se dosáhnout požadované konzistence. Těsto by mělo jít snadno tvarovat a nemělo by se rozpadat.

Nabereme vrchovatou lžíci směsi a tvoříme kuličky. Obalíme je v kokosových vločkách. Chladíme alespoň hodinu před podáváním.

Thumbnail # Chcete doma zažít pravou Itálii? 4 nejlepší recepty, které musíte zkusit
Mohlo by Vás zajímat:

Chcete doma zažít pravou Itálii? 4 nejlepší recepty, které musíte zkusit

Veganská proteinová zmrzlina s ořechovým máslem

Ingredience:

227 g veganského bílého jogurtu (např. mandlového nebo kokosového) + 2 lžíce veganského proteinu + 1 lžíce ořechového másla

Postup:

Jednoduše smícháme všechny ingredience. Překryjeme mísu potravinářskou fólií a mrazíme alespoň hodinu. Pokud by směs byla příliš hustá, přidáme trochu vody.

Tato zmrzlina nejen příjemně ochladí, ale dodá tělu řadu živin.

 

Přidat na Seznam.cz Přidejte si magazín Lifee.cz na hlavní stránku Seznam.cz

Další články

Zavří­t reklamu