Milovníci módy se spojují s milovníky gastronomie: Speciální kolekce sází na emoce ze vzpomínek

Milovníci módy se spojují s milovníky gastronomie: Speciální kolekce sází na emoce ze vzpomínek
Zdroj: Se souhlasem značky Puma
PUMA a Coca-Cola® se spojují v nostalgické spolupráci, která oslavuje jedinečné dědictví obou značek.Součástí obuvi jsou promyšlené prvky, jako tkané štítky se společnou značkou, tvarované visačky a exkluzivní balení, které obsahuje speciální tkaničky.Kampaň PUMA x Coca-Cola se nese v americkém duchu a přivádí nás do klasického bistra ve stylu Route 66. Prostředí vyzdobené vintage plakáty, nástěnnými hodinami a dalšími dobovými prvky z 20. a 30. let dotváří čistě nostalgickou atmosféru spolupráce.+ 12 fotek+ 13 fotek

Jsou značky, u kterých nás překvapilo, že připravily svou vlastní módní kolekci, a zároveň za poslední dobu vzniklo i několik spojení, které byste ani nečekali. Stylové oblečení už není doménou jen módních domů, ale i oblíbených řetězců s jídlem. Podívejte se na to, co z těchto spoluprací za poslední dobu vzniklo.

Kristina Vodičková
Kristina Vodičková 26. 08. 2022 18:00

V módním světě se trendy velice rychle mění a značky rády přicházejí s něčím, co ještě nikdo před nimi nedělal, což je čím dál těžší. My jsme se podívali na to, čím se poslední dobou pochlubily některé slavné značky oblečení, ale i prodejců jídla a pití. Možná i vy budete překvapeni, jaké spolupráce vznikly a jak zajímavé modely si nyní můžete zakoupit.

Ve většině zmíněních hraje roli hlavně nostalgická stránka a láska ke značce jako takové, kterou si společnosti budovaly u svých zákazníků desítky let.

Sportovní značka a oblíbený nápoj

Nostalgická spolupráce dvou značek, která oslavuje jejich jedinečná dědictví. Tak by se dalo popsat spojení Pumy s Coca-Colou. Kolekce zahrnuje obuv i oblečení včetně klasických stylů značky Puma, jako je tepláková souprava T7 a nedávno vydané tenisky Slipstream, které jsou obohaceny o nové detaily a doplněny retro barevnou kombinací a klasickými pruhy Coca-Cola na vybraných produktech. Součástí obuvi jsou promyšlené prvky, jako tkané štítky se společnou značkou, tvarované visačky a exkluzivní balení, které obsahuje speciální tkaničky.

Fotografie ke kolekci se nesou v silně americkém duchu a zavádějí nás do klasického bistra ve stylu Route 66. Prostředí vyzdobené vintage plakáty, nástěnnými hodinami a dalšími dobovými prvky z 20. a 30. let dotváří čistě nostalgickou atmosféru, na kterou se můžete podívat v galerii níže. 

Luxus ve spojení s ikonickou obuví

V červnu ukázaly výsledky spolupráce Nike a módní dům Louis Vuitton. Kolekci 47 modelů Louis Vuitton and Nike ”Air Force 1” vytvořil Virgil Abloh (41), bývalý umělecký ředitel pánských kolekcí Louis Vuitton. Každý z párů, vyrobených v manufaktuře Fiesso d’Artico v italských Benátkách, kombinuje originální design s tou nejkvalitnější kůží i dalšími prémiovými materiály, typickými designovými kódy značky Louis Vuitton a ikonickým vizuálním stylem Virgila Abloha.

V únoru 2022 bylo 200 páru tenisek předmětem aukce, jejíž výtěžek putoval na konto stipendijního fondu The Virgil Abloh™ “Post-Modern” Scholarship Fund. Návrhář v listopadu roku 2021 podlehl vzácnému druhu rakoviny. Jeho tvorbu značně ovlivňovalo graffiti, rap a skateboardová kultura. 

Exkluzivní kolekce z gastro světa

K třicátému výročí si na českém trhu připravil kolekci oblečení i McDonald’s. Fanoušci si tak mohou koupit například sezamový klobouček, hranolkové tričko, batoh s designem tašky na přenášení jídla či další kousky s ikonickými symboly značky. Exkluzivně jejich kolekci prodává ZOOT a vy se na jejich modely můžete podívat do naší galerie. 

Do módní kolekce se pustil i obchodní řetězec LIDL. Ten vytvořil kolekci s vlastním logem, kterou si oblíbili i influenceři a pyšně se s jejich produkty za pár kaček fotili na sociální sítě. Velmi žádané byly pantofle a ponožky, které najdete i v galerii.

Ani tradiční značka Kofola dlouho neváhala a spustila vlastní kolekci originálních módních kousků. Nutno podotknout, že její modely byly vytvořeny ve spolupráci s českými a slovenskými návrháři a výrobci, kteří se zaměřují na udržitelnou módu nebo pracují s materiály, jež svou šanci už jednou dostaly, a našli pro ně nové využití. V kolekci najdete oblečení s citáty z reklam, jako například: „Když ji miluješ, není co řešit.“ 

Vendula Pizingerová promluvila o těhotenství ve 48 letech: Lidé mi přáli postižené dítě a smrt

Vendula Pizingerová promluvila o těhotenství ve 48 letech: Lidé mi přáli postižené dítě a smrt

Související články

Další články